Był tu na forum zalożony taki temat na co zwrócić uwagę. Bym podał link .ale nie mam czasu poszukać bo zaraz muszę leciec na miasto.
Akumulator-pobór prądu w spoczynku.
Zwiń
X
-
Akumulator-pobór prądu w spoczynku.
Witam.Mam taki dziwny problem, w stanie spoczynku coś pobiera mi ok 190-200 mA co po 2 dniach postoju uniemożliwia uruchomienie auta(nie mam autoalarmu).
Moja diagnostyka zakończyła się na tylnych drzwiach,a mianowicie jeśli odłącze tylne drzwi jedną strone(obojętnie którą) to po zamknięciu auta pobór prądu wynosi ok 150-160 mA i nie spada wogóle nawet po pół godziny.Odłącze prawe i lewe tylne drzwi wtedy pobór prądu po zamknięciu wynosi ok 100-110 mA i spada po ok 5 min do 10 mA czyli w normie i taki pobór napewno nie rozładuje akumulatora.Sprawdzałem instalacje w drzwiach aż do modułu komfortu wszystko w porządku,nic nie połamane ani nie pognite.Możliwe aby padły oba moduły komfortu?Centralny zamek tylnych drzwi i otwieranie elektrycznie szyb działa bez problemu (jak są podłączone).Nie wiem gdzie jeszcze szukać tego pożeracza prądu.Miał ktos podobny problem?
-
-
Re: Akumulator-pobór prądu w spoczynku.
Zamieszczone przez przemo1Witam.Mam taki dziwny problem, w stanie spoczynku coś pobiera mi ok 190-200 mA co po 2 dniach postoju uniemożliwia uruchomienie auta
Komentarz
-
-
może warto by było się podpiąć VAGiem. U mnie nie zakodowany moduł rozładował auto w mig. Ale dotyczyło to nowego radia ( może coś dodałeś / nowy gateway ?? ).
Wątpię żeby padł moduł komfortu. Żarówki nie wiem jak jest w O1 ( czy posiadają ) nie powinny generować takiego obciążenia, chyba że jakieś zwarcie.
Jeszcze jeden pomysł sprawdź wyjmując bezpieczniki od oświetlenia...
Proponuje ci żebyś odpiął klemy na czas rozwiązania problemu co by akumulator nie padł na amen bo może się już nie podnieść.Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
-
rozmawialem z ojcem... zajmuje się elektroniką powiedział mniej wiecej zacytuje:
"gdzie odpinasz kostke ?? - a raczej drzwi" on nie zna charakterystyki skody.
Jak odpinasz gdzies w granicach modułu komfortu to podejrzewa że może być upływność na kablu poprostu sie przetarł i trzeba szukać tutaj problemu.
Jak przy drzwiach to sprawdzić czy nie jest uszkodzony czujnik otwarcia drzwi odpowiada on za otwarcie i zapalenie światła - są to oczywiście domniemania.
Mam nadzieje ze to pomoże. Również potwierdził że raczej wątpi że to moduł komfortu.Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jefryrozmawialem z ojcem... zajmuje się elektroniką powiedział mniej wiecej zacytuje:
"gdzie odpinasz kostke ?? - a raczej drzwi" on nie zna charakterystyki skody.
Jak odpinasz gdzies w granicach modułu komfortu to podejrzewa że może być upływność na kablu poprostu sie przetarł i trzeba szukać tutaj problemu.
Jak przy drzwiach to sprawdzić czy nie jest uszkodzony czujnik otwarcia drzwi odpowiada on za otwarcie i zapalenie światła - są to oczywiście domniemania.
Mam nadzieje ze to pomoże. Również potwierdził że raczej wątpi że to moduł komfortu.
Gdzie można kupić same kostki do wiązki drzwi,można by było zrobić samemu nową wiązkę bo za orginał na aledrogo chcą 85 zł.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemo1Gdzie można kupić same kostki do wiązki drzwi,można by było zrobić samemu nową wiązkę bo za orginał na aledrogo chcą 85 zł.
miałem taki przypadek w passacie u klienta i był to moduł drzwi
dokładnie kilkaset mA wciągał ( na dodatek po paru sekundach od zamknięcia dopiero)->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz